Popularni postovi

četvrtak, 17. kolovoza 2017.

Dvije sretne godine/ rođendan bloga/ Doroty bez h 🎁 🎈


Pozdrav svima i dobrodošli na rođendanski post. 💝💚








Prije točno dvije godine na današnji dan 17.8.2015 jedna sramežljiva i tiha djevojka po imenu Dorotea Marija odlučila je svoju strast pisanje pretvoriti u ozbiljan hobi. Tako nesigurna i puna straha odlučila je otvoriti blog doroty4, i ispostavilo se da je to dosada najbolja odluka koju je donijela u životu. Dorotea je pomoću svog bloga postala društvenija i više otvorenija (oke, ovo zvuči kao reklama za neke tabletice). Upoznala je na blogu puno osoba koje danas može nazvati dragim prijateljima. Naravno bilo je dana kada je Dorotea htjela odustati od bloga i pustiti sve u vodu, ali ipak je odlučila ma što god se dogodilo, ona neće ostaviti svoj blog i svoje pratitelje.

Pročitajte što Dorotea ima reći na sve ovo:

Kada sam prije točno dvije godine otvorila blog nisam mogla ni zamisliti da će biti toliko gledan i čitan. Dok nije postojao moj blog jedina mjesta gdje sam pisala bila su dnevnik, ask.fm i zadaćnice.
Blog mi se zove doroty4. Sigurno se barem pola vas pitalo otkud ime doroty od Dorotee i to doroty bez h? E, ispričati ću vam tu priču.Kada sam bila treći razred odnovne škole išla sam sa školom na tri dana u Mađarsku na izlet. Bila sam smještena kod jedne gospođe koja nije mogla izgovoriti ime Dorotea (vjerojatno joj je bilo predugo ili prekomplocirano za izgovoriti) pa me prekrstila u Doroty. Ja sam tada bila još mala i mislila sam da se piše kako se i čita pa sam postala i ostala doroty bez h. A broj 4 je zato što me taj broj svugdje pratio, pa sam odlucila uz ime doroty dodati još i broj 4.
Drago mi je ja sam doroty4 bez h!

Zašto sam otvorila blog?
Blog sam otvorila uz cilj da pišem naravno, pišem za nekoga. Dok god ima jedna osoba na mom blogu ja ću pisati, dok me barem ta jedna osoba podržava. Da nema čitatelja, ne bi bilo ni mog bloga. Zato hvala vam svima, vas 229 (možemo zaokružiti na 230)  koji ste učlanjeni na moj blog do neba sam vam svima zahvalna na svemu.
Svaki novi čitatelj sve više me motivira da radim sve više na svom blogu. Hvala i hejterima što su me osnažili i dali mi snagu da budem bolja. (Iako hejtera nema, ali moram im zahvaliti, znam da će ih biti)
People you'r the bestttt ❤

Što drugo reći nego same riječi hvale
HVALA VAM!
#Happy2bdaydoroty4


Ps: Ove slatkiše sam slikala, i ofc poslije pojela (čisto da znate) :)

Broj komentara: 19:

  1. Srecan ti drugi blogorodjendan! Prica o tvom imenu je jako zanimljiva, vidim. Nadam se da ces raditi ovo jos dugo godina. Slike su prelepe >3

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam ti,želim ti da još dugo ostaneš s nama ovdje i nadam se još tvojim postovima koje ću uvijek rado čitati! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam ti i želim da i dalje uživaš u blogu koliko i sada da i dalje pišeš dobre postove kao i sada :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao preslatka 'tortica'. I prica oko imena je jako zanimljiva ☺
    Cestitam ti na svakom uspjehu! Cestitam ti na svakom pregledu, svakom citatelju i svakom napisanom postu!


    myfirsttextvm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. E pa draga Dorotea, srećan drugi blogorođendan! Zelim ti sve najlepse u daljem blogovanju, i da se druzimo jako dugo! Meni je posebno drago, jer je danas i moj blogorodjendan, doduse prvi!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  6. Diiivan post! Mnogo srece u daljem blogovanju! Clan sam tvoj bloga, ako zelis uzvrati! <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on my last post and please click on links there :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. That’s cool post!
    Can you follow me? I follow you :)

    Have a nice day!
    murasakiiroanu.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Slike su super, odlican post.

    Pracenje za pracenje?

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Jedva cekam sledeci post! Vrlo si simpaticna! Ti si me inspirisala da pocnem i ja sa blogom, nadam se da ce mi dobro ici. Mozes da pogledas moje postove i kazes mi da li su dobri i sta da promenim kako bi vise ljudi citalo moj blog? Hvala unapred!

    OdgovoriIzbriši
  12. http://skypositive.blogspot.rs/
    To je moj blog.

    OdgovoriIzbriši
  13. Congratulations on having your 2nd blog anniversary!!! It's fun reading how you came to choose the name Doroty4 and the kind words appreciating your readers!
    The second year blog anniversary celebration sweets look delicious!
    # Happy2bdayDoroty4 !!!

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. Sretan blogorođendan! :)

    Ako želiš da se zapratimo, javi mi na mom blogu:
    https://starshinebeauty.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  15. Hello From Poland Dear!
    You are amazing!
    I love Your blog,so
    I follow U, maybe U follow me back?

    https://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  16. Odličan post, sviđa mi se jako tvoj smisao za humor! :)

    Sviđa mi se tvoj blog, zapratila sam te. Voljela bih da posjetiš moj:

    Carstvo zapisanih misli

    i zapratiš me natrag ako želiš da ostanemo u kontaktu. Želim ti lijep vikend i nadam se da se čitamo! :)

    OdgovoriIzbriši