Popularni postovi

utorak, 21. lipnja 2016.

Summer DIYs and LifeHacks / Collab sa Melani's comfty corner ღ ⬇️ 🌼

Pozdrav svima danas radim Summer DIYs and LifeHacks  collab post sa Melani čiji blog pogledajte OVDJE
Melani ima super Blog i odlične postove tako da pogledajte i učlanite se u njen blog nećete se razočarati :)




-Prvo čemo početi s DIY idejama za ljeto:

1.Ukras za zid
Za ovu ideju potrebni su vam neki leptirići ili bilo koji drugi oblici.Ako nemate gotove možete nacrtati.


-Uzela sam selotejp i zalijepila s unutarnje strane na zid.



-Ova ideja izgleda jako lijepo i super je za ljeto.Jako je lagano za napraviti,a tako super izgleda na zidu.

2.Ukrasna kutija 
-Ova diy ideja je jako korisna.Uzmite neku kutiju i unutra stavite bijeli papir da pokrijete dno.


-Kad to napravite uzmite ljepilo pištolj i neke ukrase pa samo zalijepite u kutiju.


-I na kraju dobijete savršenu kutijicu u koju možete staviti nakit ili bilo koje sitnice.




3.Lakovi za nokte DIY

-Cijela soba vam je puna lakova za nokte,a vi ne znate kako da ih skupite. Ja sam uzela gornji dio kutije za cipele i na svaki lak sam zalijepila boju laka za nokte. Isto tako  sam i ispred svakog laka za nokte stavila njegovu boju.



4.Kreativna staklena boca

-Ovo je super ideja za vaše olovke i bojice.Uzela sam jednu staklenu malu bočicu i počela sam je zamatati vunenim koncem.Prvo nekakve smeđe boje pa bijele.Na vrh sam zalijepila zlatnu traku.Ova ideja vam je odlična za spremanje olovka i malih stvari :)






*LIFE HACKS:


1.Čuvar za bitne stvari na plaži

-Ako nosite mobitel i novce na plažu sigurno ste stalno u strahu da vam ga netko ne ukrade.Uz ovu ideju možete se bezbrižno kupati. Uzmite praznu kremu za sunčanje ili losion i unutra stavite sve važne sitnice koje nosite na plažu.




2.Riješite se boli od uboda komarca


-Ako vas ubode komarac jako vas svrbi i ne možete izdržati tu bol. Znam jedan trik kako će vas manje svrbjeti i boljeti. Uzmite biljku koja se zove čuvarkuća i iscijedite sok iz biljke po ubodu.Vidjet ćete za par sati će proći.



3.Sunčane naočale na jednom mjestu

-Ako imate puno sunčanih naočala i izgubljene su svugdje po kući skupite ih i stavite na jednu vješalicu,tako da nećete morati dva sata prije izlaska tražiti naočale nego će vam odmah biti pri ruci.



4.Zaštitite mobitel od vode i soli

-Ako ste na bazenima ili na moru,uzmite plastičnu vrečicu i u nju stavite mobitel.Tako će vam mobitel biti zaštićen od vode i možete biti sigurni da vam se neće pokvariti.


-Evo to bi bilo to za danas.Nadam se da vam se sviđa ovaj post,ako vam se sviđa komentirajte i ako još niste učlanite se u moj blog. Ne zaboravite pogledati Melanin blog Ovdje


-Pozdrav do sljedećeg posta :)








Broj komentara: 36:

  1. Odlični hackovi ;)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako kreativno! Super post <3

    + forever-blogm.blogspot.com + - novi post, novi kviz <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ti je post, isto kao i Melanin *-*

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimljiv post, posebno hackovi. Za ujed komaraca procitala sam da je dobro i drzati led na tom mestu par minuta. :)

    novi post je objavljen: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala <3
      Da tako je, i led pomaže pri ubodu :)

      Izbriši
  5. Svidja mi se tvoj blog, uclanio sam se :)

    Uclani se u moj blog: writtingguy.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post, ideje su originalne. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/06/potrosi-5-do-ljeta-kraj.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post,DIY-evi su me odusevili pogotovo ovo za lakove a od life hackova me najvise odusevilo ovo sa naocalama i vjesalico,super post!
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobar post. Inače ja pratim tvoj blog. :)

    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivan post, super ideje :) Nisam dosad vidjala ove lifehack-ove, tako da je to jos jedan plus :D Super si i samo tako nastavi!

    Novi post na mom blogu: www.neramisic.blogspot.com/2016/06/prvi-rodjendan-bloga-maleno.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Volim ovakve postove jer su korisni i lakii
    Zapratila sam te pa ako zelis uzv

    mirjanasite.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  11. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdgovoriIzbriši
  12. Svida mi se post.2hack je stvarno potreban mojoj sesti ona ima nekih problema sa komarcima,ona je ljeti sva crvena od uboda.

    zapratila sam te ako mozes uzvarti http://0chiclife0.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  13. Super hakovi, bas su korisni 😊

    Uzvrati follow na bloggeru x)
    it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/06/lets-get-real-kay.html

    OdgovoriIzbriši
  14. Prvi put sam na tvom blogu i mnogo mi se dopada. Mislim da cu definitivno iskoristiti ovaj life hack za naocare za sunce. I ja sam radila ovaj diy sa leptiricima, ali moram da probam i ovaj treci *_* Ako budes imala vremena, molim te posjeti moj blog (klik na ime): Simona's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno,naravno posjetit ću tvoj blog <3

      Izbriši
  15. slatko ^^
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  16. Super post. Uclanila sam se u tvoj blog i komentarisala , molim te da se i ti uclanis i komentarises na moj blog.

    http://selenatorforever651.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. Poseti moj blog. Ja sam se vec u tvoj uclanila. I clani se.



    emilittleworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši