Popularni postovi

srijeda, 23. ožujka 2016.

5 proizvoda za njegu usana 💋‍ 💄

Pozdrav svima.Danas radim svojih top 5 najdražih proizvoda za njegu usana.Teško sam se odlučila za samo njih 5 jer koristim ih više.Malo za promjenu napravila sam uskrsnu pozadinu,obojana jaja.Tako da počnimo <3


1.Baby lips-Peach Kiss
-Ovo labelo najčešće koristim navečer prije spavanja da bi mi usne bile mekane i hidratizirane.Ne ostavlja baš nekakvu jaku boju jako je dobar i praktičan za školu.Obožavam baby lips labela stvarno sam oduševljena njima.Najdraži mi je ovaj Peach Kiss.Kupila sam ga u dm-u.













2.Ruž za usne
Ovo je ruž lipstick aqua shine 035.Ovaj ruž mi je najdraži.Stvarno je dobar i boja je savršena.Jođ ga ima malo pošto ga puno koristim.Najčešće ga nosim u školu.Ovaj ruž je od s-he stylezone.Mislim da je kupljen u dm-u.






3.Sjajilo essence stay with me
-longlasting lipgloss
Ovo sjajilo mi je jedno od najdražih.Lijepa je boja nježna i sjaji se dosta jako što mi se sviđa.Ovo sjajilo dobila sam za rođendan.Meni ovo sjajilo jako fino miriše po kremi za ruke.Dugo stoji na usnama što mi se kod njega jako sviđa









4.Ruž za usne
-Ovaj ruž je u nijansi 12 candy love.
Prvo što ću reći je da tako savršeno miriši.Boja je proljetna lagana.Ruž je od essence-a.Ovaj ruž koristim za školu ili kad idem u grad.Jedan od najdražih ruževa i dugo traje na usnama







5.Sjajilo za usne 
-u nijansi 23 dazzle glow.Sjajilo je prozirno i sjaji se.Malo se ljepi,ali dugo traje na usnama.Kupila sam ga u dm-u.Sjajilo je lagano za šetnju po gradu ili školu.Sjajilo je od essence-a.









*Eto to bi bilo to za danas.Puno se zahvaljujem Klari koja mi je slikala ruževe i sjajila,bez nje ovaj post ne bi izašao. Pogledajte njen ask profil ovdje cura je stvarno draga i pomaže.Pogledajte njen profil i slijedite je ako vas zanima moda  <3
Nadam se da vam se ovaj post svidio,ako je komentirajte i učlanite se 
Pozdrav do idućeg posta <3 

Gmail-dorotea.detelic@gmail.com
Ask-ovdje
Instagram-ovdje












Broj komentara: 39:

  1. Odličan post! Sviđaju mi se svi proizvodi :)
    http://wefashionitxx.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post draga! Sviđa mi se ovaj Baby Lips zbog boje ali mi nekako isušuje usne,nažalost... <3

    Vildana from Stalia Is BAE & Living Like V
    (there's a new post on my Living Like V blog and please click on all of the 'CLICK HERE' links, thanks, it means a lot to me <3 )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno draga <3
      Ja na sreću nemam taj problem sa Baby lipsom <3

      Izbriši
  3. Super ti je post. :)

    https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/03/tag-potrosi-6-do-proljeca-kraj.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post draga! ♥

    Pratim te na GFC ako zelis uzvrati! :)

    http://e-s-wonderland.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. lep post <3
    http://theebestofme.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Svi proizvodi su divni! :) ❤❤❤
    Mislim da sam od ovih proizvoda probala samo Baby Lips, ruževe i nisam, ali ne sumnjam da su odlični! :) ❤ A ovo je jedan od mojih omiljenih Baby Lips - eva, divan post! ;* ;* ❤❤❤❤❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post, samo tako nastavi :-) :-*

    NEW POST !
    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/03/spring.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlični proizvodi!

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivan post!Slike su odlicne,kao i svi proizvodi!Ja obozavam Baby Lips,tako da njih najvise koristim.Karmini mi se jako dopadaju.imas sjajan blog!

    anjasworld1.blogspot.rs-Novi post kod mene <3333

    OdgovoriIzbriši
  10. Svi proizvodi mi se dopadaju. Ja takodje redovno koristim baby lips i takodje mi je medju omiljenim proizvodima za usne. x.

    Ako zelis, pogledaj moj blog>
    The Fashion Spell

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post, samo što meni Baby Lips više isušuje usne nego što ih njeguje! :D Pratim te, pa bih voljela da uzvratiš! ☺♥

    javelina03.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Super post ♥
    Ako zelis da se medjusobno pratimo javi mi :)
    vannja9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Komentarisala sam već ovaj post. :)
    Nominovala sam te pa pogledaj http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/03/liebster-tag.html

    OdgovoriIzbriši
  14. Super post, supe proizvodi, ruž je vrh
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvraćam ♥
    http://prvipostadress.blogspot.ba/2016/03/trenutrna-korpica-sminke.html

    OdgovoriIzbriši
  15. Super.Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.♥
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlican post. Ja koristim ovaj Baby lips i sjajan je! Odlicno hidrira usne i jako je dobar za skolu jer ne ostavlja trag :)

    Posjeti moj blog i uclani se na njega, ja na tvoj vec jesam :) http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. Thanks, my darling!!! I really think the same about your blog :D

    I use the similar abyLips and I really love :D
    Btw, I only know the Essence brand :D Amazing reviews :D Keep it up :D

    I'm a new follower via GFC. Can you follow me back? :D


    NEW PERSONAL POST | A Day Off Afternoon Routine
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so much Miguel :)
      Of course i follow you back :) :D

      Izbriši
  18. Dorotea superrr si!!

    Molim te posjetite moj blog puno bi mi znacilo!! <3<3<3

    OdgovoriIzbriši
  19. Ruževi su mljac! Nisam tip od rozih ruževa i imam ih svega 2-3, ali ova dva izgledaju baš slatko!


    http://redheads-diary.blogspot.hr/ Follow kolegice bloggerice?

    OdgovoriIzbriši